Prace nad budoplannerem nabierają kształtów! Treść jest już prawie gotowa, w zasadzie trwa już korekta techniczna treści, a w międzyczasie graficzka przygotowała okładki!

Domyślam się oczywiście, że mogłeś trafić tu po raz pierwszy i niekoniecznie wiesz, co to w ogóle jest ten „budoplanner”. Pozwól zatem, że Ci wyjaśnię!

O co chodzi z budoplannerem?

Budoplanner będzie doskonałym narzędziem do planowania budowy! Kiedy kończyłam pracę nad e-bookiem „Co warto wiedzieć przed budową domu” pojawiły się pytania czy do e-booka będzie dołączony jakiś przykładowy harmonogram? Pamiętam, że to już był moment, kiedy treść e-booka była zamknięta. Moja praca nad tekstem polegała głównie na czytaniu i poprawieniu tego, co już miałam. Nie chciałam nic już dodawać, ale pomyślałam wówczas, że w takim razie wrócę do tematu za jakiś czas. Tak też się stało!

Im dłużej o tym myślałam, tym bardziej utwierdzałam się w przekonaniu, że w dostępnych na rynku (ogólnodostępnych, przykładowych) harmonogramach panuje monotonia. Każdy z nich daje obraz jak wyglądają poszczególne prace na budowie, ale żaden z nich nie poprowadzi Cię przez proces budowy od strony organizacyjnej. Dlatego właśnie zaczęłam pracować nad plannerem, w którym harmonogram jest jednym z elementów układanki i stanowił jedynie punkt zaczepienia.

Budoplanner pozwoli Ci spojrzeć na proces budowy jak na plan, który po kolei będziesz mógł realizować. Ten planer to etapy budowy podzielone na mniejsze kroki z konkretną dawką wiedzy, wskazówkami i miejscem na Twoje notatki. Zaplanowałam go tak, abyś mógł jednym miejscu zapisać własne przemyślenia, cele, priorytety i listy zadań do wykonania. Zero gubienia się, zastanawiania się co dalej – przeprowadzę Cię krok po kroku, a budoplanner ułatwi Ci przejście całej budowy, od pomysłu na budowę do przeprowadzki. To jednak nie wszystko!

Co znajdziesz w środku?

  • Przykładowy plan budowy;
  • Planner kosztów;
  • Listy pozycji, które warto uwzględnić przy szacowaniu kosztów inwestycji;
  • Checklisty np. co powinieneś mieć na danym etapie oraz co przygotować do kolejnego etapu;
  • Miejsca do zapisywania kontaktów;
  • Terminarz spotkań;

I wiele, wiele innych!

Mam już okładkę!

W zeszłym tygodniu graficzka zakończyła pracę nad okładkami do budoplannera! Prezentuje się ona tak:

Przedsprzedaż

Przedsprzedaż będzie trwała przez kilka dni i będzie otwarta dla wszystkich. Będzie możliwość zakupu budoplannera w niższej, bardzo atrakcyjnej cenie, w specjalnym pakiecie i na prezent.

Dodatkowo, na chwilę obecną, planuję takie bonusy, jak:

  • Przykładowy harmonogram (PDF + Excel w wersji edytowalnej do uzupełnienia);

  • Checklista wydatków, które warto uwzględnić w założeniach kosztów;

  • Planner kosztów PDF DO DRUKU;

  • Kalendarz w formie PDF do wydruku;

Udostępnij wpis!

Hej, tu Agnieszka

Jeśli chcesz stworzyć dobry projekt i poprawić jakość procesu inwestycyjnego, chętnie Ci w tym pomogę!

Znajdziesz mnie tu:

Prace nad budoplannerem nabierają kształtów! Treść jest już prawie gotowa, w zasadzie trwa już korekta techniczna treści, a w międzyczasie graficzka przygotowała okładki!

Domyślam się oczywiście, że mogłeś trafić tu po raz pierwszy i niekoniecznie wiesz, co to w ogóle jest ten „budoplanner”. Pozwól zatem, że Ci wyjaśnię!

O co chodzi z budoplannerem?

Budoplanner będzie doskonałym narzędziem do planowania budowy! Kiedy kończyłam pracę nad e-bookiem „Co warto wiedzieć przed budową domu” pojawiły się pytania czy do e-booka będzie dołączony jakiś przykładowy harmonogram? Pamiętam, że to już był moment, kiedy treść e-booka była zamknięta. Moja praca nad tekstem polegała głównie na czytaniu i poprawieniu tego, co już miałam. Nie chciałam nic już dodawać, ale pomyślałam wówczas, że w takim razie wrócę do tematu za jakiś czas. Tak też się stało!

Im dłużej o tym myślałam, tym bardziej utwierdzałam się w przekonaniu, że w dostępnych na rynku (ogólnodostępnych, przykładowych) harmonogramach panuje monotonia. Każdy z nich daje obraz jak wyglądają poszczególne prace na budowie, ale żaden z nich nie poprowadzi Cię przez proces budowy od strony organizacyjnej. Dlatego właśnie zaczęłam pracować nad plannerem, w którym harmonogram jest jednym z elementów układanki i stanowił jedynie punkt zaczepienia.

Budoplanner pozwoli Ci spojrzeć na proces budowy jak na plan, który po kolei będziesz mógł realizować. Ten planer to etapy budowy podzielone na mniejsze kroki z konkretną dawką wiedzy, wskazówkami i miejscem na Twoje notatki. Zaplanowałam go tak, abyś mógł jednym miejscu zapisać własne przemyślenia, cele, priorytety i listy zadań do wykonania. Zero gubienia się, zastanawiania się co dalej – przeprowadzę Cię krok po kroku, a budoplanner ułatwi Ci przejście całej budowy, od pomysłu na budowę do przeprowadzki. To jednak nie wszystko!

Co znajdziesz w środku?

  • Przykładowy plan budowy;
  • Planner kosztów;
  • Listy pozycji, które warto uwzględnić przy szacowaniu kosztów inwestycji;
  • Checklisty np. co powinieneś mieć na danym etapie oraz co przygotować do kolejnego etapu;
  • Miejsca do zapisywania kontaktów;
  • Terminarz spotkań;

I wiele, wiele innych!

Mam już okładkę!

W zeszłym tygodniu graficzka zakończyła pracę nad okładkami do budoplannera! Prezentuje się ona tak:

Przedsprzedaż

Przedsprzedaż będzie trwała przez kilka dni i będzie otwarta dla wszystkich. Będzie możliwość zakupu budoplannera w niższej, bardzo atrakcyjnej cenie, w specjalnym pakiecie i na prezent.

Dodatkowo, na chwilę obecną, planuję takie bonusy, jak:

  • Przykładowy harmonogram (PDF + Excel w wersji edytowalnej do uzupełnienia);

  • Checklista wydatków, które warto uwzględnić w założeniach kosztów;

  • Planner kosztów PDF DO DRUKU;

  • Kalendarz w formie PDF do wydruku;

Udostępnij wpis!