Nie udało mi się dodać kodu rabatowego do koszyka. Co mam zrobić?
Napisz do mnie maila, najlepiej jeszcze przed dokonaniem płatności! Dodam kod rabatowy z pozycji Administratora sklepu, wówczas cena zostanie obniżona.
Agnieszka Zakrzewska-Kowalska2021-08-03T10:00:44+02:003 sierpnia 2021|
Napisz do mnie maila, najlepiej jeszcze przed dokonaniem płatności! Dodam kod rabatowy z pozycji Administratora sklepu, wówczas cena zostanie obniżona.
Agnieszka Zakrzewska-Kowalska2021-06-19T21:17:30+02:0019 czerwca 2021|Rejestracja konta|
Podczas składania zamówienia podajesz swój adres mail, na niego są wysyłane maile z informacjami dotyczącymi Twojego zamówienia. W pierwszym mailu otrzymujesz potwierdzenie założenia konta [...]
Agnieszka Zakrzewska-Kowalska2021-11-28T23:31:54+01:0019 czerwca 2021|Rejestracja konta, Zakupy w sklepie|
Tak. Zakupy w sklepie wymagają rejestracji. Konto tworzone jest automatycznie podczas składania zamówienia. Dzięki temu nie musisz wprowadzać swoich danych przy kolejnych zakupach. A [...]
Agnieszka Zakrzewska-Kowalska2021-06-19T18:30:53+02:0019 czerwca 2021|Realizacja zamówień|
Produkty elektroniczne są dostępne natychmiast po opłaceniu zamówienia. Status zamówienia możesz sprawdzić na swoim koncie, które zostało utworzone automatycznie podczas składania zamówienia. Informacje o zakończeniu realizacji zamówienia są [...]
Agnieszka Zakrzewska-Kowalska2021-08-30T14:34:27+02:0017 czerwca 2021|Płatność|
Możesz zrobić przelew bezpośrednio na moje konto: Bank Pekao S.A.: 09 1240 3493 1111 0010 6830 3928 Agnieszka Zakrzewska-Kowalskaul. Kazimierza Kamińskiego 14/21, 05-850 Ożarów Mazowiecki [...]
Agnieszka Zakrzewska-Kowalska2021-06-19T18:20:38+02:0017 czerwca 2021|Płatność|
Tak. Powiadom mnie o tym niezwłocznie! Podaj właściwe dane pisząc na adres kontakt@architektpisze.pl
Agnieszka Zakrzewska-Kowalska2022-06-06T10:58:23+02:0017 czerwca 2021|Płatność|
Szybkie płatności Przelewy24, BLIK, PayPal oraz przelew tradycyjny.
Agnieszka Zakrzewska-Kowalska2021-06-19T18:22:33+02:0017 czerwca 2021|Płatność|
Na wpłatę czekam 4 dni. Po tym czasie zamówienie zostaje automatycznie anulowane. W przypadku produktów limitowanych lub w okresie promocji czas ten skraca się [...]