FAQ / Najczęściej zadawane pytania
Napisz do mnie maila, najlepiej jeszcze przed dokonaniem płatności! Dodam kod rabatowy z pozycji Administratora sklepu, wówczas cena zostanie obniżona.
Podczas składania zamówienia podajesz swój adres mail, na niego są wysyłane maile z informacjami dotyczącymi Twojego zamówienia. W pierwszym mailu otrzymujesz potwierdzenie założenia konta wraz z automatycznie wygenerowanym hasłem. Loginem natomiast jest Twój mail lub imię i nazwisko.
Tak. Zakupy w sklepie wymagają rejestracji. Konto tworzone jest automatycznie podczas składania zamówienia. Dzięki temu nie musisz wprowadzać swoich danych przy kolejnych zakupach. A ponadto otrzymujesz:
- podgląd statusu realizacji zamówień
- podgląd historii wszystkich zakupów
- możliwość pobierania produktów elektronicznych bez limitów
- możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych
Produkty elektroniczne są dostępne natychmiast po opłaceniu zamówienia. Status zamówienia możesz sprawdzić na swoim koncie, które zostało utworzone automatycznie podczas składania zamówienia.
Informacje o zakończeniu realizacji zamówienia są także wysyłane na mail, który podałeś podczas składania zamówienia. Zdarza się, że maile wpadną do zakładki z ofertami lub do spamu, więc warto tam też zajrzeć. Jeśli mimo wszystko nadal nie masz wiadomości, napisz do mnie na kontakt@architektpisze.pl.
Możesz zrobić przelew bezpośrednio na moje konto:
Bank Pekao S.A.: 09 1240 3493 1111 0010 6830 3928
Agnieszka Zakrzewska-Kowalska
ul. Kazimierza Kamińskiego 14/21, 05-850 Ożarów Mazowiecki
W tytule przelewu proszę wpisać numer zamówienia „XXXXX”
Przelew musi zawierać również Twoje imię, nazwisko i pełny adres (ulica, numer mieszkania, kod i miasto).
Koniecznie podeślij mi potwierdzenie przelewu. Jest mi ono niezbędne do rozpoczęcia realizacji Twojego zamówienia.
Tak. Powiadom mnie o tym niezwłocznie! Podaj właściwe dane pisząc na adres kontakt@architektpisze.pl
Szybkie płatności Przelewy24, BLIK, PayPal oraz przelew tradycyjny.
Na wpłatę czekam 4 dni. Po tym czasie zamówienie zostaje automatycznie anulowane.
W przypadku produktów limitowanych lub w okresie promocji czas ten skraca się do 2 dni.
Nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do mnie na kontakt@architektpisze.pl