FAQ2024-04-01T16:45:43+02:00

FAQ / Najczęściej zadawane pytania

Nie udało mi się dodać kodu rabatowego do koszyka. Co mam zrobić?2021-08-03T10:00:44+02:00

Napisz do mnie maila, najlepiej jeszcze przed dokonaniem płatności! Dodam kod rabatowy z pozycji Administratora sklepu, wówczas cena zostanie obniżona.

Jak wygląda rejestracja konta?2021-06-19T21:17:30+02:00

Podczas składania zamówienia podajesz swój adres mail, na niego są wysyłane maile z informacjami dotyczącymi Twojego zamówienia. W pierwszym mailu otrzymujesz potwierdzenie założenia konta wraz z automatycznie wygenerowanym hasłem. Loginem natomiast jest Twój mail lub imię i nazwisko.

Czy zakupy w sklepie wymagają rejestracji konta?2021-11-28T23:31:54+01:00

Tak. Zakupy w sklepie wymagają rejestracji. Konto tworzone jest automatycznie podczas składania zamówienia. Dzięki temu nie musisz wprowadzać swoich danych przy kolejnych zakupach. A ponadto otrzymujesz:

  • podgląd statusu realizacji zamówień
  • podgląd historii wszystkich zakupów
  • możliwość pobierania produktów elektronicznych bez limitów
  • możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych
Jak długo muszę czekać na realizację zamówień?2021-06-19T18:30:53+02:00

Produkty elektroniczne są dostępne natychmiast po opłaceniu zamówienia. Status zamówienia możesz sprawdzić na swoim koncie, które zostało utworzone automatycznie podczas składania zamówienia.

Informacje o zakończeniu realizacji zamówienia są także wysyłane na mail, który podałeś podczas składania zamówienia. Zdarza się, że maile wpadną do zakładki z ofertami lub do spamu, więc warto tam też zajrzeć. Jeśli mimo wszystko nadal nie masz wiadomości, napisz do mnie na kontakt@architektpisze.pl.

Płatność online się nie powiodła. W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?2021-08-30T14:34:27+02:00

Możesz zrobić przelew bezpośrednio na moje konto:

Bank Pekao S.A.: 09 1240 3493 1111 0010 6830 3928
Agnieszka Zakrzewska-Kowalska
ul. Kazimierza Kamińskiego 14/21, 05-850 Ożarów Mazowiecki

W tytule przelewu proszę wpisać numer zamówienia „XXXXX”

Przelew musi zawierać również Twoje imię, nazwisko i pełny adres (ulica, numer mieszkania, kod i miasto).

Koniecznie podeślij mi potwierdzenie przelewu. Jest mi ono niezbędne do rozpoczęcia realizacji Twojego zamówienia.

Czy mogę zmienić dane na fakturze?2021-06-19T18:20:38+02:00

Tak. Powiadom mnie o tym niezwłocznie! Podaj właściwe dane pisząc na adres kontakt@architektpisze.pl

Jakie są dostępne sposoby płatności?2022-06-06T10:58:23+02:00

Szybkie płatności Przelewy24, BLIK, PayPal oraz przelew tradycyjny.

Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?2021-06-19T18:22:33+02:00

Na wpłatę czekam 4 dni. Po tym czasie zamówienie zostaje automatycznie anulowane.

W przypadku produktów limitowanych lub w okresie promocji czas ten skraca się do 2 dni. 

Nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do mnie na kontakt@architektpisze.pl

Przejdź do góry