FAQ / Najczęściej zadawane pytania
Na wpłatę czekam 4 dni. Po tym czasie zamówienie zostaje automatycznie anulowane.
W przypadku produktów limitowanych lub w okresie promocji czas ten skraca się do 2 dni.
Szybkie płatności Przelewy24, BLIK, PayPal oraz przelew tradycyjny.
Tak. Powiadom mnie o tym niezwłocznie! Podaj właściwe dane pisząc na adres kontakt@architektpisze.pl
Możesz zrobić przelew bezpośrednio na moje konto:
Bank Pekao S.A.: 09 1240 3493 1111 0010 6830 3928
Agnieszka Zakrzewska-Kowalska
ul. Kazimierza Kamińskiego 14/21, 05-850 Ożarów Mazowiecki
W tytule przelewu proszę wpisać numer zamówienia „XXXXX”
Przelew musi zawierać również Twoje imię, nazwisko i pełny adres (ulica, numer mieszkania, kod i miasto).
Koniecznie podeślij mi potwierdzenie przelewu. Jest mi ono niezbędne do rozpoczęcia realizacji Twojego zamówienia.
Produkty elektroniczne są dostępne natychmiast po opłaceniu zamówienia. Status zamówienia możesz sprawdzić na swoim koncie, które zostało utworzone automatycznie podczas składania zamówienia.
Informacje o zakończeniu realizacji zamówienia są także wysyłane na mail, który podałeś podczas składania zamówienia. Zdarza się, że maile wpadną do zakładki z ofertami lub do spamu, więc warto tam też zajrzeć. Jeśli mimo wszystko nadal nie masz wiadomości, napisz do mnie na kontakt@architektpisze.pl.
Tak. Zakupy w sklepie wymagają rejestracji. Konto tworzone jest automatycznie podczas składania zamówienia. Dzięki temu nie musisz wprowadzać swoich danych przy kolejnych zakupach. A ponadto otrzymujesz:
- podgląd statusu realizacji zamówień
- podgląd historii wszystkich zakupów
- możliwość pobierania produktów elektronicznych bez limitów
- możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych
Podczas składania zamówienia podajesz swój adres mail, na niego są wysyłane maile z informacjami dotyczącymi Twojego zamówienia. W pierwszym mailu otrzymujesz potwierdzenie założenia konta wraz z automatycznie wygenerowanym hasłem. Loginem natomiast jest Twój mail lub imię i nazwisko.
Napisz do mnie maila, najlepiej jeszcze przed dokonaniem płatności! Dodam kod rabatowy z pozycji Administratora sklepu, wówczas cena zostanie obniżona.
Nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do mnie na kontakt@architektpisze.pl